Na lekcji języka polskiego uczniowie z klasy Ib, c i d mieli w oryginalny sposób zaprezentować bohaterów "Romea i Julii". Niezwykle ciekawe prezentacje przygotowała Ib. Olwia wcieliła się w postać Tybalta (była nawet ranna). Michał, Bartek i Jakub posłużyli się mapą myśli. Damian przedstawił Martę. Paulina i Julia pokazały fragment strony internetowej. Agata i Ola zaproponowały grę dydaktyczną na podstawie lektury. Zagrała cała klasa, dopingowana przez Olę, która w podskokach rozdawała pytania. Na dodatek Agata nagrodziła wszystkich słodkościami. Hubert z Szymonem opracowali krzyżówkę. Były również wywiady. Magda, Natalia i Patryk zadabali o nagłośnienie i rekwizyty. Patryk w roli Romea – widok naprawdę niecodzienny! Natalia i Kasia porozmawiały o ojcu Laurentym, Marcin (ukryty talent aktorski?) i Bartosz – o Julii, Weronika i Karina – o Merkucju . Weronika wcieliła się w postać Romea. Karina wyjaśniła znaczenie imienia Merkucjo.
W Ic na wyróżnienie zasłużyła prezentacja Julii, Natalii i Moniki. Portret Julii Capuletti był niezwykle pomysłowy. Równie ciekawy pomysł przyszedł do głowy Natalii i Wiktorii. Klaudia opracowała list gończy! Poszukiwany? Oczywiście Romeo! Bartek napisał artykuł do gazety.
W klasie Id interesujące był y komiksy Oliwii oraz Franka i Kamila , a także prezentacja multimedialna Mateusza, Marcela i Szymona oraz bezbłędna wypowiedź Ani, wzbogacona mapą myśli.
Pani Agnieszka Olejarz jest zadowolona z wyniku pracy uczniów i pewnie przygotowuje dla nich kolejne wyzwanie. |